Besøg Os

VI GLÆDER OS TIL AT MØDE DIG

Du kan besøge os på flere måder og er meget velkommen til:

• Vores store søndagsgudstjeneste på Skallegårdsvej 10 kl.10.30.

• Kirkefællesskab i hjemmene.

• Online Church (Facebook ‘Live’, YouTube og Instagram)

• Loppebiksen

BIG Søndag

Søndagsmøder er det tidspunkt, hvor vi alle connecter med hinanden både store og små, unge og gamle, familier og singler.

Normalt mødes vi kl. 10.30 hver søndag, bortset fra den sidste søndag i måneden, hvor vi mødes kl. 15.00 til bring og del gudstjeneste.

BIG (besøg/inviter gudstjeneste) er en rigtig god mulighed for at se os an og til at invitere andre med.

GATHERINGS:

Vi har også andre events, som vi samles omkring, f.eks. konferencer, værksteder, lejr og arbejdsdage i bygningen.

Book og tilmeld dig vores events her

📽 Se vores laaange stemningsvideo 👆🏼

ConnectIn - Kirke, fællesskab og hygge i hjemmene

Det er altid hyggeligt at mødes hos hinanden, og gæstfrihed er et meget vigtigt element i at bygge nære relationer og gode venskaber. De mindre samlinger er oplagte muligheder for at være hyrder for hinanden og se gaverne i funktion.

Vi synes, at bring og del er en fantastisk måde at bidrage til fællesskabet på, og det gør det også nemmere at være dem, der inviterer og åbner hjemmet op, når alle har noget med og hjælper med oprydning.

Online Church

Online Church er noget helt nyt i NB🤳🏻

Vi gik i luften med vores første live-gudstjeneste på Face-book, fordi vi ikke kunne mødes pga restriktionerne ifm Corona virus. Vi har haft så meget sjov med at få Online Church op at køre, så det vil vi ikke give slip på igen, men tværtimod fortsætte med at udvikle os på det område og gøre brug af de muligheder, fremtiden bringer!

Så følg med på vores Facebook, YouTube og Instagram accounts 👊🏼

Loppebiksen og Legestue

NB har en fantastisk Loppebiks, hvor der altid er kaffe på kanden 🤗, og Anni byder velkommen med et stort smil.

Loppebiksens åbningstider:

Tirsdag & fredag: Kl. 10 – 14 og søndag kl. 12.00 – 15.00

Alt tøj 5 kr. og sko 10 kr.

Hver tirsdag er huset åbent for legestue. Der er en hyggelig atmosfære, fyldt med gode samtaler og legende børn. Der er altid kaffe på kanden og sunde snacks.

Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Fællesskab og Bøn 🙏🏼

I NB har vi altid betragtet vores bedemøder som ‘maskinrummet’. Det er i maskinrummet, vi kæmper kampen for at etablere Guds vilje i verden.

Vi beder alle hverdage i kirken kl. 06.00.

Vi beder onsdage:

Kl. 10.00 i huset, hvor der altid er kaffe på kanden. Der vil være en lille andagt og så en bedestund. Alle er velkomne. 🥳

Kl. 19.00 UpperRoom Bøn. UpperRoom Bøn er enten på Facebook ‘LIVE’, på Zoom eller holdes i huset (hold øje 👀 med kalenderen).

Hver anden måned er der fælleskirkelig bøn. Vi skiftes mellem forskellige menigheder.

Dauntless soft-cocktail lounge 🍹

WisdomLiving organisationen lejer sig ind i NBs værksted, hvor de driver DAUNTLESS, en soft-cocktail lounge. DAUNTLESS serverer alkoholfri drinks i super seje omgivelser.

Vores unge bruger DAUNTLESS som hangout sted fredag aften.